اخذ ویزاروسیه

ویزا روسیه

خدمات سفر

آژانس ستاره زمان در ضمن اخذ ویزا اقدام به تهیه بلیط ، پرواز شرکت ایرفلوت و ایران ایر به مقصد روسیه و همچنین تهیه بلیط در مسیر شهرهای داخلی روسیه و رزرواسیون هتل های روسیه با ارایه واچر رسمی و همچنین بیمه مسافرتی جهت مسافرین محترم می نماید.

 

مدارک لازم جهت اخذ ویزا :

اصل پاسپورت

يك قطعه عكس

بلیط هواپیما

واچر هتل

مشخصات فردی مسافر

انواع ویزای روسیه :

توریستی ، یکماهه تجاری، یکماهه تجاری فوری، سه ماهه تجاری یکبار تردد، سه ماهه تجاری دوبار تردد،ویزای ترانزیت، یکساله مولتی پل

 

ویزا و انواع آن

ویزا می‌تواند به صورت singleصادر شود که در این صورت به شما تنها اجازه یک بار ورود به آن کشور را می‌دهد. همچنین‌ ویزای شما ممکن است multiple باشد که به این ترتیب، شما امکان ورود و خروج متعدد به کشور صادرکننده ویزا را در طی مدت اعتبار ویزا خواهید داشت.

پس اگر نیاز به مسافرت بعدی به کشور مورد نظر خود را دارید، به خاطر این‌که مجبور نباشید برای سفر بعدی ویزا بگیرید، سعی کنید ویزایی با مدت اعتبار طولانی‌تر و به صورت multiple بگیرید.

نکته مهمی که ‌‌باید به آن اشاره کرد، قانون عدم امکان تمدید ویزا برای ویزاهای توریستی و ویزاهای کمتر از ۶ ماه اعتبار است، البته در مواردی خاص مانند مشکلات پزشکی این کار انجام می‌شود.

از ویزا به خوبی نگهداری کنید

به خاطر داشته باشید که در یک کشور خارجی، گذرنامه به منزله کارت شناسایی و برگه هویت شماست و همچنین داشتن ویزا به منزله ورود قانونی شما به خاک آن کشور است که به همین دلیل باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید‌.

 

ویزا روسیه

در صورت عدم مشاهده هتل و یا تور مد نظرتان و افزایش یا کاهش تعداد شبهای اقامت با کارشناسان فروش ستاره زمان تماس حاصل فرمایید.  22772655