اخذ ویزاچین

ویزا چین

خدمات سفر

آژانس ستاره زمان در ضمن اخذ ویزا اقدام به تهیه بلیط ، پرواز شرکت داخلی و خارجی به مقصد پکن و تمام شهرهای چین و همچنین تهیه بلیط در مسیر شهرهای داخلی شانکهای وگوانجو رزرواسیون هتل های چین با ارائه واچر رسمی و همچنین بیمه مسافرتی جهت مسافرین محترم می نماید

مدارک جهت اخذ ویزای تجاری چین:

اصل پاسپورت

دو قطعه عكس رنگی زمینه سفید

تمکن مالی

آدرس و تلفن مسافر

تاریخ شروع ویزا

 

انواع ویزاهای چین

یکماهه توریستی عادی، یکماهه توریستی فوری، یکماهه تجاری عادی، یکماهه تجاری فوری، یکماهه تجاری نیمه فوری، یکماه انفرادی عادی ، یکماهه انفرادی فوری ، سه ماهه تجاری دبل، شش ماهه تجاری مولتی پل، یکساله تجاری

ویزا و انواع آن

ویزا می‌تواند به صورت singleصادر شود که در این صورت به شما تنها اجازه یک بار ورود به آن کشور را می‌دهد. همچنین‌ ویزای شما ممکن است multiple باشد که به این ترتیب، شما امکان ورود و خروج متعدد به کشور صادرکننده ویزا را در طی مدت اعتبار ویزا خواهید داشت.

(باتوجه به تجارت و رفت وآمد مسافر به چین انواع ویزا تا یک ساله تجاری و مولتی پل برای این کشوروجود دارد که در صورت لزوم با کانتر مربوطه هماهنگ نماید.)

پس اگر نیاز به مسافرت بعدی به کشور مورد نظر خود را دارید، به خاطر این‌که مجبور نباشید برای سفر بعدی ویزا بگیرید، سعی کنید ویزایی با مدت اعتبار طولانی‌تر و به صورت multiple بگیرید.

نکته مهمی که ‌‌باید به آن اشاره کرد، قانون عدم امکان تمدید ویزا برای ویزاهای توریستی و ویزاهای کمتر از ۶ ماه اعتبار است، البته در مواردی خاص مانند مشکلات پزشکی این کار انجام می‌شود.

از ویزا به خوبی نگهداری کنید

به خاطر داشته باشید که در یک کشور خارجی، گذرنامه به منزله کارت شناسایی و برگه هویت شماست و همچنین داشتن ویزا به منزله ورود قانونی شما به خاک آن کشور است که به همین دلیل باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید‌.

 

ویزا چین

در صورت عدم مشاهده هتل و یا تور مد نظرتان و افزایش یا کاهش تعداد شبهای اقامت با کارشناسان فروش ستاره زمان تماس حاصل فرمایید.  22772655

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.