هتل آرورا کوش آداسي Arora Hotel Kusadasi

توضیحات

هتل آرورا کوش آداسي

هتل آرورا واقع در کوش آداسي از هتل‌هاي زيبا و شگفت انگيز ترکيه است که با خدمات فوق العاده‌اي که در اختيار مسافران خود مي‌گذارد، توانسته است رضايت بيشتر مسافران را به خود جلب کند و همين نيز باعث شده هر ساله مسافران و گردشگران بيشتري براي تفريح و گذراندن تعطيلات خود به اين هتل بيايند.

هتل آرورا کوش آداسي Arora Hotel Kusadasi

اين هتل همچنين امکانات فوق العاده‌اي را نيز در اختيار مسافران خود مي‌گذارد، که آرامش و تفريح را هر دو باهم براي مسافران عزيز به ارمغان مياورد. از امکانات اين هتل مي‌توان به: ساحل اختصاصي، استخر سر پوشيده و رو باز، سالن بدنسازي، سونا، پارکينگ، اينترنت رايگان، سالن زيبايي، خدمات شستشو و ديگر امکانات لازم که براي راحتي مسافران فراهم شده‌اند.

هتل آرورا کوش آداسي Arora Hotel Kusadasi

این هتل همچنين داراي 137 اتاق با تمامي امکانات لازم براي راحتي و آسايش مسافران است که برخي از اين امکانات عبارت اند از: ميني بار، تلويزيون با کانال‌هاي ماهواره‌اي، تهويه مطبوع، حمام خصوصي، يخچال، بالکن شخصي، تلفن و… هتل فوق العاده آرورا از مرکز شهر تاريخي افسوس 17.7 کيلومتر و از فرودگاه عدنان مندرس 54.7 کيلومتر فاصله دارد. تمامي پرسنل اين هتل به زبان‌هاي: انگليسي، فرانسوي، ترکي و آلماني مسلط هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل آرورا کوش آداسي Arora Hotel Kusadasi”