هتل آپارتمان الیت رویال برج خلیفه دبی Elite Royal Aparteman Burj Khalifa

دسته: ,

توضیحات

هتل آپارتمان الیت رویال برج خلیفه دبی

هتل آپارتمان الیت رویال برج خلیفه دبی 5 ستاره است و در خيابان معروف شيخ زايد قرار گرفته که بيشتر اتاق هاي آن به اين خيابان ديد خوبي دارند. رفت و آمد از هتل ناسيما رويال دبي بسيار راحت است زيرا علاوه بر تاکسي در نزديکي آن ايستگاه مترو قرار دارد. در متن زير ويژگي هايي مانند خدمات رفاهي، تفريحي، موقعيت و فاصله آن تا ديدني هاي دبي را بيان مي کنيم. پس با ما در مجله الي گشت همراه باشيد تا ويژگي هاي هتل ناسيما رويال دبي را مرور کنيم.

هتل آپارتمان الیت رویال برج خلیفه دبی Elite Royal Aparteman Burj Khalifa
هتل ناسيما رويال دبي 4  رستوران، يک استخر روباز و علاوه بر اتاق هاي لوکس و مجلل، سالن هاي کنفرانس بسيار خوبي نيز دارد. اين هتل ت471 اتاق و سوييت را شامل مي شود که همگي امکانات رفاهي را نظير سرويس بهداشتي مجهز، مبلمان و سرويس خواب مدرن و .. را دارا هستند. اينترنت پر سرعت در تمام نقاط هتل وجود دارد.

خدمات رفاهي هتل ناسيما رويال دبي

از امکانات رفاهي هتل ناسيما رويال دبي مي توان به ترانسفر فرودگاهي، سرويس پذيرش خصوصي و پذيرش 24 ساعته اشاره کرد. اين هتل همچنين داراي خدمات تبديل ارز است. اگر همراه با کودکتان سفر مي کنيد، اين هتل خدمات نگه داري و پرستاري کودک با مربيان حرفه اي را در اختيارتان مي گذارد که البته بايد از قبل رزور کنيد و رايگان مي باشد.

 

همچنين يک راهنماي خصوصي در هتل وجود دارد که مي توانيد براي آشنايي با اطراف و جاذبه ها از او کمک بگيريد. کارکنان هتل همگي براي کمک به شما حاضرند و براي اين کار آموزش ديده اند. در هتل ناسيما رويال دبي هم براي آقايان و هم خانم ها خدمات آرايشگاهي وجود دارد که بسيار به کارتان مي آيد.

هتل آپارتمان الیت رویال برج خلیفه دبی Elite Royal Aparteman Burj Khalifa

در بخش پذيرش هتل، قسمت نگهداري از چمدان و وسايل وجود دارد که اگر زمان خارج شدن از هتل و زمان پروازتان با هم فاصله داشت مي توانيد به راحتي از آن ها استفاده کنيد.

شما مي توانيد در اين هتل همچنين از خدمات اجاره ماشين بهره ببريد. تمام امکانات براي افراد کم توان و ناتوان نيز در هتل ناسيما رويال دبي وجود دارد.

امکانات تفريحي هتل ناسيما رويال دبي

استخر هتل به چند قسمت تقسيم مي شود: استخر اصلي، استخر کودکان، استخر گردابي و استخر ريلکسيشن که همگي در طبقه 7 هتل قرار گرفته اند. مي توانيد در کافه اي که کنار استخر وجود دارد يک نوشيدني خنک ميل کنيد و از تخت هاي آفتابي هم استفاده کنيد. استخر همه روزه از 9 صبح تا 1 ظهر باز مي باشد.

خدمات اسپا و مرکز تندرستي: در اينجا مي توانيد از امکانات ورزشي مانند اسپا، سالن بدنسازي، استخر و … استفاده کنيد. اين ها نيز در چند طبقه  وجود دارند.

هتل 4 رستوران نيز دارد که غذاهاي متنوعي را سرو مي کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل آپارتمان الیت رویال برج خلیفه دبی Elite Royal Aparteman Burj Khalifa”