هتل استلا دی میر دبی Setella Di Mare Hotel

دسته: ,

توضیحات

هتل استلا دی میر دبی

در منطقه مارينا دبي واقع در دبي ، هتل استلا دی میر دبی به سبک Art Deco تزئين شده است و اتاق هايي با WiFi رايگان ارائه مي دهد. با داشتن استخر روباز ، اين هتل در 10 دقيقه پياده روي از ساحل JBR واقع شده است. هتل از ساحل JBR و دبي مارينا مال ، شاتل رايگان ارائه مي دهد.

هتل استلا دی میر دبی Setella Di Mare Hotel

اتاق ها داراي تهويه هوا و مجهز به ميز ، تلويزيون صفحه تخت و حمام اختصاصي هستند. هتل استلا دي ماره دبي مارينا داراي واحدهاي خاصي با چشم انداز شهر است و هر اتاق مجهز به دستگاه قهوه است. تمام اتاق هاي اين هتل داراي تهويه هوا و کمد لباس هستند.

هتل استلا دی میر دبی Setella Di Mare Hotel

ميهمان مي تواند در Triton از غذاهاي همجوشي و مديترانه اي لذت ببرد. لئوناردو غذاي ايتاليايي را ارائه مي دهد. La Fontana بوفه بين المللي را در اختيار ميهمانان قرار مي دهد. کافه لابي Orphic Lobby به مهمانان اجازه مي دهد از قهوه و شيريني هاي معتبر ايتاليايي لذت ببرند. مهمانان مي توانند از يک کوکتل در Skyland که يک ميله پشت بام است که در طبقه 31 واقع شده است ، لذت ببرند.

هتل استلا دی میر دبی Setella Di Mare Hotel

ميهمانان مي توانند از وان گرم ، سونا و اتاق بخار استفاده کنند. کارکنان براي کمک به ميز جلو 24 ساعته آماده هستند

دبي مارينا مال در فاصله 2.5 کيلومتري هتل استلا دي ماري دبي مارينا واقع شده است. فرودگاه بين المللي ال مکتوم 32 کيلومتر با هتل فاصله دارد.

اين هتل را زوج ها مکان مورد علاقه خود می دانند . آنها آن را براي يک سفر دو نفره 8.6 امتياز دادند.

اين ويژگي براي بهترين ارزش در دبي نيز امتياز شده است! در مقايسه با ساير املاک اين شهر ، ميهمانان براي پول خود بيشتر مي شوند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل استلا دی میر دبی Setella Di Mare Hotel”

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…