هتل تاور کلاب بانکوک Tower Club at Lebua

توضیحات

هتل تاور کلاب بانکوک

هتل تاور کلاب بانکوک در مرکز شهر بانکوک و توصيه شده توسط راهنماي ميشلين ، Tower Club در lebua سوئيت هاي مجلل را با منظره اي از افق بانکوک و رودخانه Chao Phraya ارائه مي دهد. از نکات برجسته آن مي توان به Mezzaluna 2 ستاره ميشلن ، Sirocco & Sky Bar و همچنين رستوران برنده جايزه برنز ، Breeze اشاره کرد.

هتل تاور کلاب بانکوک Tower Club at Lebua

اين هتل واقع در طبقه 51 تا 59 برج ايالت ، ميني بارهاي غير الکلي ، دستگاه قهوه نسپرسو و سرويس هاي حمام پريميوم است. دسترسي به Tower Club Lounge که نوشيدني هاي الکلي و غير الکلي را به صورت روزانه از ساعت 06:00 – 18:00 در هر روز سرو مي کند همچنين مي توانيد با هزينه اضافي از آن استفاده کنيد.

هتل تاور کلاب بانکوک Tower Club at Lebua
هتل Tower Club At lebua که داراي امکانات بدنسازي و استخر روباز با جت اسپا و استراحتگاه آفتاب است ، همچنين داراي سونا و اتاق بخار به عنوان گزينه هاي داخلي. واي فاي رايگان در کل اين ملک ارائه شده است.

هتل تاور کلاب بانکوک Tower Club at Lebua

اين ملک 6 گزينه ناهار خوري با چشم اندازهاي خيره کننده از رودخانه و شهر بانکوک ارائه مي دهد. همچنين ميهمانان مي توانند از ميله هاي منحصر به فرد در سايت خود از جمله lebua No.3 جديدترين و مجلل هاي مدرن و مجلل جين و کاويار و ودکا بار ، فلوت – نوار شامپاين و نوار ويسکي مجلل با کيفيت بالا توسط Chivas ، Alfresco 64 استفاده کنند.

Tower Club در Lebua از ايستگاه BTS Saphan Taksin BTS و Sathorn Ferry Pier 500 متر فاصله دارد.

Bang Rak يک انتخاب عالي براي مسافراني است که علاقه مند به حمل و نقل عمومي مناسب ، محيط زيست و افراد محلي دوستانه هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل تاور کلاب بانکوک Tower Club at Lebua”

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…