هتل تاکسیم هیل استانبول Taxim Hill Hotel

توضیحات

هتل تاکسیم هیل استانبول

هتل تاکسیم هیل استانبول کمي پس از ميدان تکسيم بنا شده است. اين هتل داراي اتاق هاي مدرن و مجلل و اينترنت بي سيم رايگان است. مهمانان مي توانند صبحانه خود را در تراس رستوران اين هتل با چشم انداز وسيع از تنگه‌ي بسفر نوش جان کنند.

هتل تاکسیم هیل استانبول Taxim Hill Hotel

از هتل تاکسیم هیل استانبول تا ايستگاه متروي تقسيم تنها به اندازه‌ي يک دقيقه پياده روي راه است. چيدمان اتاق هاي اين هتل از ذوق بالايي برخوردار بوده و اتاق ها با مبلمان مجلل مزين شده اند. تمامي اتاق ها، مجهز به تلويزيون ال سي دي، تهويه مطبوع هوا و عايق صوتي مي باشند. مهمانان در تراس رستوران هيل مي توانند، خوراک هاي ترکي و انواع غذاهاي بين المللي را همراه با لذت بردن از مناظر مشرف به تنگه‌ي بسفر نوش جان کنند.

 

هتل تاکسیم هیل استانبول Taxim Hill Hotel

کافه Taksimoda نيز انواع تنقلات، ميان وعده هاي سبک و غذاهاي مکزيکي و امريکايي را سرو مي کند. اگر قصد تماشاي نمايشگاه مرکزي و کنوانسيون لطفي کردار را داريد، تنها به اندازه 15 دقيقه پياده روي از هتل هيل تاکسيم فاصله داريد؛ همچنين خيابان پر جنب و جوش استقلال که مملو از مراکز خريد با برندهاي معروف، کافه ها و رستوران ها مي باشد، تنها 50 متر با هتل هيل تقسيم فاصله دارد. فرودگاه بين المللي آتاتورک نيز در 21 کيلومتري اين هتل واقع شده است

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل تاکسیم هیل استانبول Taxim Hill Hotel”

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…