هتل دابلاکار کوشی آداسی Dabaklar Hotel Kusadasi

توضیحات

هتل دابلاکار کوشی آداسی

هتل دابلاکار کوشی آداسی يکي از هتل‌هاي 4 ستاره کوش آداسي است که در قلب شهر کوش آداسي قرار گرفته است. هتل داباکلار که تنها 900 متر از سواحل کوش آداسي فاصله دارد، اتاق‌هايي با تهويه مطبوع و اينترنت رايگان را به مسافران خود ارائه مي‌دهد. امکانات اين هتل شامل يک استخر در فضاي باز، مرکز تناسب اندام، سونا و حمام ترکي مي‌شود.

هتل دابلاکار کوشی آداسی Dabaklar Hotel Kusadasi

اتاق‌هاي شيک هتل دابلاکار کوشی آداسی به تلويزيون ماهواره‌اي و ميني بار، حمام اختصاصي، و سشوار مجهز شده‌اند. اين هتل در مرکز شهر قرار گرفته است و نزديک‌ترين ايستگاه اتوبوس به هتل داباکلار تنها 150 متر از آن فاصله دارد. مهمانان مي‌توانند از تئاتر بزرگ شهر باستاني افسوس بازديد کنند، که تنها 11.5 کيلومتر با هتل فاصله دارد.

هتل دابلاکار کوشی آداسی Dabaklar Hotel Kusadasi

خانه مريم مقدس نيز در فاصله 8.6 کيلومتري هتل داباکلار قرار گرفته است، و ساحل اختصاصي بانوان تنها 2.2 کيلومتر از هتل داباکلار فاصله دارد. از سه فرودگاه ساموس، عدنان مندرس ازمير و ميلاس بدروم مي‌توانيد به اين هتل برويد که به ترتيب در فاصله 35.9، 49.7، 77 کيلومتري اين هتل قرار دارند. در مجموع تعداد اتاق‌هاي هتل داباکلار 81 عدد است، که 77 عدد آن اتاق‌هاي دو نفره، يک اتاق مخصوص افراد معلول، و 3 عدد آن نيز سوئيت‌هاي اين هتل هستند.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل دابلاکار کوشی آداسی Dabaklar Hotel Kusadasi”

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…