هتل رکسوس سان گيت آنتاليا Rixos Sungate Hotel

توضیحات

هتل رکسوس سان گيت آنتاليا

هتل رکسوس سان گيت آنتاليا 5 ستاره و واقع در منطقه Beldibi است. این هتل عضو مجموعه هتل هاي زنجيره اي Rixos با مساحتي حدود 250 هزار متر مربع را پوشش مي دهد و يکي از بزرگ ترين تفرجگاه هاي سراسر ترکيه و مديترانه مي باشد.

هتل رکسوس سان گيت آنتاليا Rixos Sungate Hotel

اين هتل يک کيلومتر ساحل دارد و ساختمان اصلي آن پورت کوئين ناميده مي شود و سوئيت هاي خانوادگي، رديف خانه هاي مخصوص خانواده ها، ويلاها و سوئيت هاي دوبکس دارد. هتل رکسوس سان گيت که دومين هتل داراي چشمه هاي آب معدني مي باشد، انواع درمان هاي مربوط به سلامتي و زيبايي جسمي و روحي را براي مسافرينش عرضه مي دارد.

هتل رکسوس سان گيت آنتاليا Rixos Sungate Hotel

استخر هاي سرپوشيده و سرباز اين هتل مساحتي به وسعت 18 هزار مترمربع دارد. همچنين نبايد پارک هاي آبي، بوتيک هاي لوکس، رستوران ها و کافي شاپ هايي که غذاهاي ترکي و خاور دور و بين المللي را سرو مي کنند فراموش کنيد. در اينجا شهربازي مخصوص کودکان به نام “پادشاهي کودکان” هم هست که 20 هزار مترمربع وسعت دارد.

هتل رکسوس سان گيت آنتاليا Rixos Sungate Hotel

امکانات مخصوص ورزش هاي آبي و خشکي هم فراهم مي باشد. همچنين سالن هايي مخصوص اجتماعات و ديدارهاي رسمي و کاري تعبيه شده و آماده ي سرويس دهي مي باشند.

هتل رکسوس سان گيت آنتاليا Rixos Sungate Hotel

چشمه ي آب معدني هتل رکسوس 8 هزار مترمربع وسعت دارد و هم بدليل عظمت و هم بدليل امکانات و سرويس دهي فوق العاده اش مشهور شده است. در اين مرکز، ماساژورهاي متخصص خاورميانه اي بر انواع تکنيک هاي ماساژ بين المللي اشراف دارند که شامل برخي متودهايي مي شود که به ندرت در ترکيه و حتي ساير کشورها شناخته شده اند. در کل، هتل سانگيت ريکسوس يکي از بهترين هتل هاي مديترانه اي است که تنها 45 کيلومتر با فرودگاه و 25 کيلومتر با مرکز شهر فاصله دارد

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل رکسوس سان گيت آنتاليا Rixos Sungate Hotel”

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…