هتل کراون پلازا دیره دبی Crowne Plaza Dubai Deire

دسته: ,

توضیحات

هتل کراون پلازا دیره دبی 5 ستاره، در نزديکي منطقه الرقه و مرکز خريد ريف قرار گرفته است. هتل کراون پلازا دبي تا فرودگاه دبي تنها ? کيلومتر فاصله دارد. با کمي پياده روي از اين هتل مي توانيد به بسياري از جاذبه ها دسترسي داشته باشيد و حتي نيازي به گرفتن تاکسي نداريد. با اين حال اين هتل به ايستگاه هاي مترو بسيار نزديک است.

در اطراف اين اقامتگاه و در منطقه ديره رستوران هاي فراواني يافت مي شود که وقتي بيرون هتل هستيد مي توانيد سري به آنها بزنيد. با ما در الي گشت همراه باشيد تا خصوصيات هتل کراون پلازا دبي Crowne Plaza Dubai Deira را با هم مروري کنيم.

هتل کراون پلازا دیره دبی Crowne Plaza Dubai Deire

ترانسفر فرودگاهي به همراه خدمات حمل و نقل و تاکسي با پرداخت هزينه جداگانه، در اختيارتان قرار مي گيرد. باربر هتل در حمل بارهاي سنگين کمک شما خواهد بود. پارکينگ داراي نگهبان در دسترستان است. يا اگر گواهينامه بين المللي داريد، مي توانيد از هتل ماشين کرايه کنيد و دبي را بگرديد.

هتل کراون پلازا دیره دبی Crowne Plaza Dubai Deire

ورود به هتل کراون پلازا دیره دبی، از ساعت ? بعد از ظهر به بعد مي باشد و براي خروج، حتما بايد تا ساعت ?? ظهر اتاق خود را تحويل دهيد. کارکنان هتل به زبان هاي اندونزيايي، فرانسوي، عربي، فيليپيني، انگليسي و هندي صحبت مي کنند.
ازخدمات پذيرش مي توان به صندوق امانات، دستگاه اي تي ام، نگهباني، انبار چمدان، خدمات اتاق ?? ساعته، خدمات خشکشويي و نظافت، و دستگاه براق کننده کفش نام برد. براي افراد سيگاري فضاي مجزايي در نظر گرفته شده است. اينترنت واي فاي رايگان در تمام اتاق ها و در فضاي عمومي، از ديگر ويژگي هاي اين هتل است.

هتل کراون پلازا دیره دبی Crowne Plaza Dubai Deire
امکانات تفريحي هتل کراون پلازا دیره دبی

در شب هنگام تفريحات سرگرم کننده فراواني در اين هتل برگزار مي شود. به عنوان مثال شما مهمانان مي توانيد از اجراي زنده ورزش هاي در رستوران هاريز و در سالن آن لذت ببريد. بوفه غذاهاي بين المللي در اسپايس ايسلان Spice Islan يا غذاهاي ايتاليايي در بريوسو Brioso سرو مي شوندمرکز تجاري، خدمات چاپ و فتوکپي را فراهم مي کند.

هتل کراون پلازا دیره دبی Crowne Plaza Dubai Deire

زمين گلفي با مساحت ? کيلومتر در دسترس شما مهمانان قرار خواهد گرفت. با دوستان دور هم جمع شويد و دارت و بيليارد بازي کنيد يا به مرکز تناسب اندام هتل برويد و حسابي عرق بريزيد. سونا، اتاق بخار و جکوزي بعد از يک روز گردش در دبي، خستگي را از تن شما دور مي کند. استر شنايي هم در فضاي باز هتل قرار گرفته است. مي توانيد تور هاي يک روزه دبي را از ميز پذيرش و ميز تور هتل درخواست دهيد. اگر با خانواده سفر مي کنيد، استخر و اتاق تلويزيون و بازي کودکان هم در دسترستان است.

هتل کراون پلازا دیره دبی Crowne Plaza Dubai Deire

استخر بيروني و اتاق هاي تهويه مطبوع در منطقه ديره دارد. باشگاه سلامت هتل داراي سالن بدنسازي و سونا است. آرايشگاه هتل، فضاي محبوب خانم ها مي باشد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل کراون پلازا دیره دبی Crowne Plaza Dubai Deire”

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…